søndag 30. september 2012

Byggmester Bob fikser alt, sant?

For da lurer jeg på om noen har nummeret hans. Jeg har et par ting som trengs litt fiksing.

Nr. 1 er halsen min. Den tullet seg til så mye at jeg ble liggende hele lørdagen. Knasket curamed og doc som om det stod om livet. For ganske nøyaktig ett år siden hadde jeg streptokokker og jeg har ingen som helst lyst til å gå gjennom det igjen.

Nr. 2 er pakking av små kjøkkenting. Det kan fikses det, sant? Det er så kjedelig! Og tar ganske lang tid.

Nr. 3; få tida til å gå kjappere. Jeg vil flytte inn i nytt hus!

Nr. 4 er at jeg trenger litt fiksing på lotto`n så jeg vinner.

Burde ikke være for mye for langt at Bob det? Halsfiksing, pakking, tidsfiksing og lottofiksing?

Byggmester Bob, kan det fikses?
Byggmester Bob: Klart det kan!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar