onsdag 12. september 2012

Mann nede for telling

Magnus er syk stakkars. Så han har lagt seg og jeg sitter omringet av esker, rot og musikk. Helt greit. Ellie, undulaten vår, holder meg med selskap så det går så greit så. Hun er meget fasinert over Dr. Dre og Eminem. Da går hun over tastaturet fram og tilbake. Kanskje hun vil slå det av?

I dag har jeg sett litt på gulvtepper. Det vi har i dag er mer enn velbrukt for å si det sånn. Etter fem år, og tre av dem med diverse barnegris av alle slag, så har det gjort jobben sin.

Jeg vurderer dette:

Det kan ikke være for lyst for da vises hver eneste lille flekk. Og flekker vil det bli med to små i hus. Dette er "korthåret", grått og med fine stjerner. Tror det vil passe fint til sofaen og spisebordet vårt.

I dag rotet jeg meg forresten inn på en butikk her i Trondheim. Riviera Maison. H E R R E G U D! Jeg ville bare flytte rett inn der jeg.

  
Et Barbiehus!

De har noen helt nydelige rammer. (til en ikke så nydelig pris, men sånn er det nå...)

Sukk. Hadde jeg bare vært millionær!

2 kommentarer:

  1. Når det kjem til slike ting, kunne ej godt ha vore millionær sjøl, og hatt plassa å plassere slike ting ;)
    Og ditta teppet var nydelig ;) Og det går an å rense det med bio tex :)

    SvarSlett
  2. Ja, vet. Det finnes så mye fint!

    Ooh, teppet er lett å rense også ja :D Det liker jeg!

    SvarSlett