mandag 8. oktober 2012

Update

Dårlig blogging forrige uke. Jeg var ganske slapp etter jobb så det ble mye sofasliting med curamed og drikke.

Nå er jeg derimot på bedringens vei og er kun plaget med litt hoste. Helt greit!

Nå er det kun 7 dager til vi tar over huset! Som jeg gleder meg. Da blir det to hektiske uker før vi reiser avgårde til København for å huske på at vi i tillegg til være arbeidstaker, mamma&pappa, oppussere, sjåfører, kokk og hushjelp også er kjærester. Viktig!

Jeg gleder meg også til 1. november. Da har vi nemlig bare ett hus å forholde oss til. Og da er det straks litt lettere. Da kan vi pusse opp etter at ungene har lagt seg :o)

I går var vi i Pirbadet. Det er stas for hele familien. Litt hjerte-i-halsen noen ganger da en 3 og 2åring gjerne vil LØPE på glatta. Og vettet til min kjære datterskatt ikke er helt på plass når det kommer til farer. Hun går lett uti vannet til det når henne til halsen liksom. Så ikke sjans i havet at jeg tar med meg de to alene. Magnus og jeg hadde begge øyne på hver vår unge og det funket fint. Viktor fikk lov å leke litt alene i vannkanten mens jeg satt i en stol å så på. Han er heldigvis ikke fullt så vågal som lillesøstera si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar