lørdag 13. mars 2010

Sårry!

Jeg har vært en smule fraværende i det siste. Derav lite blogging.

En liten oppdatering fra oss. Vi har det bra alle mann. Jeg er ikke like forkjølet! Og jeg har vært på sykehuset og hatt en fantastisk samtale med ei helt fantastisk jordmor. Så nå gruer jeg meg ikke like mye til fødselen. Og det var godt å få bekreftet at det er ikke bare jeg som er pysete og synes fødselen var lang og smertefull, hun mente det samme hun også.

Viktor og jeg var på lunsj med Nikita Helen og Kamilla i går. Veldig koselig! Selv om ungene var en smule rastløse og helst ville løpe/krabbe rundt. Kamilla begynner å få stor mage nå. Og hun venter en gutt! En av hver på oss begge.

Også har jeg bestilt 3D-ultralyd! Fikk time allerede nå til onsdagen. Blir spennende å se babyen vår igjen. Håper hun ligger riktig til, så vi får noen fine bilder (og kanskje en filmsnutt) å dele med dere.

I morgen får vi besøk av Bernhard, Carina og Kåre! Som vi gleder oss. Det er lenge siden vi har sett dem, så det skal bli så koselig!

Legger ved et par mimrebilder fra sommeren. For her har det snødd så mye at jeg nesten tviler på at sommeren kommer i år.










En herlig dag på marinen med Bernhard, Carina og Kåre.

*drømmesegbort*

3 kommentarer:

  1. Så koselige bilder fra sommeren :D
    gleder meg til den tiden kommer igjen!!
    her smelter det som bare det, herlig :)

    blir gøy å dra på 3D UL da :) håper dere får fine bilder :)
    gleder meg til å se :)

    SvarSlett
  2. Åååw, søtis! Hatt så mange fine stunder med dere :) Gleder oss bare på flere!

    SvarSlett