mandag 8. mars 2010

Kjapt innom med tilbakemelding fra legebesøket

Der var ikke lett å komme seg til legen i dag. Viktor og jeg forsov oss.... Utrolig nok måtte jeg vekke han 08.15. Da hadde vi en halvtime på oss til å komme oss til mamma.

Så da ble det pakket ned frokostgrøt, bleier og annet diverse, for vi hadde ikke tid til sånt!
Det regnet ute... Bøttevis! Og det var superglatt. Fikk heldigvis hjelp av en nabo å komme meg opp den ene bakken. Resten av veien gled jeg bortover.

Fikk avlevert smurfen og gled videre til legen.

Jeg fikk komme inn på laboratoriet med en gang. Blodtrykket var supert denne gangen! Hurra for det! Litt protein i urinen fortsatt, men ikke steget noe. Alt så ellers flott ut!

Så var det på tide å møte min nye fastlege. Før jeg forteller om han, her er kort om min gamle: Han er av den eldre garde... Type 55-60 år. Tørr, ikke morsomt tørr. Deler ingenting av seg selv. Ler ikke. Sier svært lite. Kjedelig type med andre ord.

Min nye: Lett å hvile øynene på....... 36 år. Hadde mye humor, var veldig hyggelig og serviceinnstilt. Har selv barn nummer to på vei, omtrent like langt på vei som meg.

For en forbedring! Gikk derfra med en følelse av at det faktisk var hyggelig å være hos legen. Han målte symfysemålet og hørte på hjertelyden. Alt hørtes flott ut, og jeg ligger akkurat på streken på symfysemålet.

Herlig!

Nå håper jeg bare Magnus kommer hjem med noe godt å spise. Jeg har nemlig cravings på junkfood i dag. Også er det jo kvinnedagen da. Burde ikke jeg få bestemme middag i dag? ;o)

1 kommentar:

  1. Vi har ikke samme lege skjønner jeg....hehe..

    Godt å få høre at alt er bra inni bollemagen. Nærmer seg sommer nå og plutselig er du tobarnsmor! :)

    God helg!

    SvarSlett