lørdag 10. april 2010

Skible skrible (bursdagsinfo)

Hverdagen innhentet oss etter en lang og herlig påskeferie. Uka gikk relativt kjapt, selv om Viktor hadde en sykedag og vi var en del inne.

Jeg kjenner jeg har vond bekkenløsning. Det hadde jeg ikke sist, så er litt rart å være så inhabil noen ganger i døgnet. Men noen svangerskapsplager må man vel regne med når man har to tette svangerskap. Hø-hø.

Viktor har begynt så smått å tatt noen skritt i mellom ting nå. Bare noen ytterst få, men jeg er likevel sprekkeferdig av stolthet. Kanskje han går iløpet av sommeren?

Siden jeg nå allerede snakker om Viktor (gjør jeg egentlig noe annet?) så må jeg nevne at neste søndag, altså 18. april, blir han hele 1 år!
Og denne dagen skal så klart feires med alle som ønsker å feire med oss. Vi har bestemt oss for å rett og slett ha Åpent Hus den dagen.
Det blir satt fram kaker, muffins, pølser, gelè, og snacks, så folk må gjerne komme! Når enn det måtte passe på dagtid. Vi forbeholder oss retten til å kaste inn håndkleet i 18.30tiden. Da regner jeg med bursdagsbarnet trenger en liten halvtime hvile før det blir rett i seng.

Gi meg et lite pip om du/dere vil komme, så vi vet vi har nok kaffe og kaker.

Nei, nå skal jeg snart innta lørdagens middag. Kylling, ris og rosasaus.

5 kommentarer:

  1. Som dere allerede vet: Vi kommer og gleder oss veldig !!!!
    Farfar og farmor.

    SvarSlett
  2. Jaaa! Og vi gleder oss veldig til dere kommer også! :)

    SvarSlett
  3. Hei! så utrolig fin blogg du har.. Du virker som en utrolig snill, koselig og oppegående jente.. Stor hilsen herifra =)

    SvarSlett
  4. Så koselig, Renate!

    Var innom bloggen din å la igjen et lite spor der ;o)

    SvarSlett
  5. SV: Ja, syns det var rålekkert selv.. ikke så dyrt heller.. tror det var 50 kr for bhen og 30 for stringen ;)

    Brukte heldigvis ikke ammebh når jeg ammet lillemor her. *ammet ikke så lenge heller da:P* hehehe

    SvarSlett