torsdag 29. april 2010

Mørket senker seg og jeg sitter her å nyter

en skål med jordbær, fløte og is. Ja, både fløte og is.... Jeg klarte ikke velge bort den ene, så det ble begge deler. Og jeg kan opplyse om at det smaker meget godt!



Viktor er raptus i kveld. Vi hadde akkurat bunkret oss nedpå sofaen, satt på Avatar på dvd (eller Blue Ray heter det vel) og hadde jordbærskålene klare. Så våkner han. Illskriker. Nekter å sovne igjen. Vi er fortsatt inn i en "vanskelig" periode, for å si det mildt.

Men han har jo vært syk en uke nå. Eller syk er vel litt å overdrive. Mye snørr bare. Og det er slitsomt. Og de to siste kveldene har han faktisk nektet å ta flasken sin med melk. Så nå trenger jeg ikke tenke på å slutte med den. Han fant ut at han var for "voksen" for melk på flaske selv han.

I går hadde Magnus og jeg 4årsdag! Tenk det da... Fire år sammen. En herlig sønn og en ny baby på vei. Hus og bil. Ja, nå mangler det egentlig bare en jobb på meg og et giftemål så er vi i boks. *fnis* Sistnevnte skjer nok ikke med det første......

Anyways. Mamma og pappa kom å passet Viktor i et par timer på kvelden i går. Så Magnus og jeg dro på Graffi Solsiden og spiste oss tykke på herlig grillmat og en milkshake til dessert.

Nei, nå må jeg spise mer jordbær.

Alle hjerter gleder seg :)

1 kommentar:

  1. Ååååå...jeg og vil ha is. Regnvær eller ei!! :)

    Gratulerer med nesten full pakke da Helene. Du får fri selv vettu...skuddår snaaaart! ;)

    Håper Viktor finner ut at han skal sove hele natta snart. Har han en avtale med Loke eller???? hehe...ordner seg vel etterhvert. :)

    God helg!

    SvarSlett