søndag 18. april 2010

Jeg har en ettåring i hus... En vakker ettåring :o)

Ja, nå er Viktor godt på vei inn i drømmeland. Dette etter en fantastisk dag med familie, gode venner, naboer, kaker og masse flotte gaver. Dagen har gått i ett siden 12.00, så jeg kjenner jeg er litt sliten selv. Sånn god-sliten, hvis du skjønner? :)

Mine kjære, spreke svigerforeldre kom! De hadde jo bestilt flybilletter for lenge siden, men på grunn av en særdeles ustabil vulkan så så det veldig mørkt ut for besteforeldrebesøk fra Oslo ja. Men tror du ikke de hoppet på en nattbuss da? Joo da! De skulle ikke gå glipp av deres første barnebarns ettårsdag nei! Da snakker vi sprekinger :o)

Så, noen bilder fra dagen.

Bløtkake


Oi! Så rar smak. Og selv om jeg har skje så vil jeg helst spise med hånda. Mest mulig griseri vet du!


Men det var jo veldig godt!


Leke litt med Alexander


Hurra for meg!


Får smake litt vaniljesaus av Onkel Tom Robin. Farfar passer på at det ikke blir for mye.


Nå sitter ho mor (altså meg) i sin heldress/one-piece og slapper helt av. Svigers skal straks dra avgårde for å ta nattbussen tilbake til Oslo. Jeg tror det blir tidligkveld på meg.

Så jeg avslutter for denne gang og synger en liten sang.. Tralala. Nei da, fra spøk til revolver. Avslutter med en liten bønn til værgudene: Dere kan gjerne la det slutte å snø i Trondheim nå. Jeg ber også om 20 varmegrader fra i morgen.

Amen!

5 kommentarer:

  1. Ser ut som søte 1åringen har hatt en fin dag! Gratulerer så masse med dagen til han! :)

    Vèret i Bergen har også vert super ustabilt! våknet opp til sol, en time senere snødde det, og de to har byttet på i HELE dag! Helt tragisk.. Håper på SOL og VARME ! =)

    SvarSlett
  2. Ja, du har sannelig en vakker 1-åring i hus Helene!!!

    Gratulere så mye med dagen Viktor! Heldig du var som har besteforeldre som trosser bussh***** og kommer på bursdag! Ser ut som om du hadde en veldig fin dag. 3*3 hurraaaaaaaaa!!!!!! :D

    Klem fra Loke og Lina!

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig ettåring :D
    Så genialt påfunn med åpent hus på dagen, det må prøves ut!
    Snøen faller på sunnmøre også, og sommerdekk er dårlig plan, kjeeedelig.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med dagen til minsten! c'',) Der ut til at det ble en fin feiring!

    SvarSlett
  5. Tusen takk, dere :)

    Dagen ble svært så vellykket og koselig :)

    Klemmer fra oss

    SvarSlett