søndag 6. september 2009

Smurfen er i seng

Magnus lager hjemmelaget pizza og jeg slapper av i sofaen. Deilig.

I dag har vi vært ute å gått tur. Vi har kjøpt oss en Manduca Bæresele så i dag måtte den testes ut. Og den var visstnok kjempegod å ha på seg. Viktor sovna til slutt i den, så den falt nok i smak for han også. Var sikkert trygt og godt å ligge helt inntil pappa.

Dette er Menduca Bæresele:


Jeg har tatt noen herlige smilebilder av gullgutten i dag.

Se på han her da :) (trykk på bildet for å se det større)


Nå skal jeg gomle pizza. Snakkes.

2 kommentarer:

  1. Dette er fantastisk fine bilder! Jeg har vist de fram på jobb og alle er enig med meg at Viktor er en utrolig vakker og sjarmerende liten gutt.

    SvarSlett
  2. Ja, han er bare utrolig vakker!!
    En liten sjarmør det der :o)

    SvarSlett