onsdag 16. september 2009

Da er vi midtveis i uka

Og det ble rød-grønn regjering i fire år til. Noe som for meg er helt greit ja! Jeg har hatt det veldig bra de siste fire årene, så de satser på at de neste blir like bra. Om ikke bedre!

Ellers så var Viktor og jeg på trening for første gang i dag. Eller det vil si, Viktor var i barnepassen mens jeg trente. Treninga var kjempegøy! Jeg konsentrerte meg så mye om trinnene og musikken at jeg ikke tenkte på baby i det hele tatt.

Men før treningen, da jeg leverte Viktor på barnepassen, fikk jeg gråten i halsen ja. Det var nok verre for meg enn for han. Han hadde lekt og kost seg han. Satte i et stort smil da jeg kom for å hente han. Så da vet jeg at det funker!

Her en kveld lagde jeg kveldsmat til Magnus og meg. Det er lenge siden vi har spist kveldsmat sammen. Det var så koslig!



I dag vanket det mye pappakos på Viktor. Stor stas å leke med pappa ja!





I morgen kommer Carina og Bernhard på kakedate hos oss. Det gleder vi oss veldig til!

Nå kjenner jeg høsten sette inn for fullt! Så noen røde blader på bakken i dag. Snart kommer vinteren!

Kjenner jeg gleder meg litt jeg. (spør meg igjen en uke etter snøen har kommet, da får dere garantert et annet svar)

Ha en super kveld!

1 kommentar:

  1. Så fint at både du og Viktor koste dere på trening!

    SvarSlett