søndag 27. september 2009

Helgen er over

Og det er litt synd. Det er så deilig å være sammen med den lille familien min.

Vi har kosa oss masse i helga. På lørdagen prøvde vi ut to nye sjokolader!

Dette er Freias nye Melkedrøm. Den ene er med bringebær og yoghurt og den andre er med valnøtt og karamell. Jeg personlig synes den med bringebær og yoghurt er best. Den minna meg litt om den utgåtte sjokoladen Soho. Veldig god!



Nå driver Magnus å flislegger over kjøkkenbenken vår. Vi har endelig somla oss til å velge fliser. Det blir svart marmor med fire "pyntefliser" i mellom. Litt for å bryte det svarte.

Dette kommer til å bli så fint, tror jeg!

Magnus i arbeidsklær og modus.

Ellers så har vi en liten mini-gris i hus. Han er ganske så søt og synes det er gøy å lage mest mulig søl når han får kveldsgrøt.

Jeg tror jeg lar bildene tale for seg selv.




En liten gris, men allikavel veldig søt, ikke sant?

4 kommentarer:

  1. En veldig søt liten gris ja.

    SvarSlett
  2. Nydelige lille grisen <3
    Høres ut som om dere har hatt ei superkoselig helg vennen!! Gleder meg til å tilbringe mine helger med min lille familie :o) De sjokoladene så forresten ikke mye gode ut *knis* Gleder meg til å se det ferdige resultatet av flisene på kjøkkenet. Du må legge ut bilder av hele huset snart, jeg er så nysgjerrig vettu ;o)

    SvarSlett
  3. Stemmer også for bilder fra huset deres!!
    Viktor er en superskjønn gris :o)

    SvarSlett