onsdag 16. februar 2011

Working mama!

Oi, det er lenge siden jeg har blogget. Og det har sine grunner.

Jeg har jo begynt å jobbe igjen. Jeg har flexitid så jeg kan selv velge når jeg vil starte om morgenen. Siden Magnus er hjemme med Kristin så trenger jeg ikke være hjemme for morgenstell og levering i barnehagen.

Derfor begynner jeg på jobb klokken 06.30.... Hehehe. Opp klokken 05.15, tar bussen 06.00 og er på jobb til 06.30. Høres ut som galskap, men det er veldig deilig å gå fra jobb klokken 14.30 og ha en lang ettermiddag sammen med ungene mine og kjæresten min. Det er verdt det!

Jeg elsker å være på jobb igjen. Det er så godt å være blant voksne mennesker. Misforstå meg rett, jeg kosa meg veldig mye hjemme med ungene, men lets face it! Nesten to år holder.

Sååå.. Når ungene legger seg i 19-tiden da kan dere banne på at jeg er trøtt. Jeg prøver å holde meg våken et par timer, men ofte må jeg bare kapitulere og finne sengen før den tid. Det kommer seg, var verst den første uka. Nå kan jeg faktisk ha en samtale med Magnus også.

Hard being a working mother.... :)

Kristin koser seg sammen med pappan sin!


Viktor skravler som en foss. Noen ord er mer forståelig enn andre, men han blir flinkere og flinkere. Og synger flere sanger for oss.


Nå er det middagstid! Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar