torsdag 24. februar 2011

I helga skal jeg prøve

å kjøre litt. Eller. Iallefall starte bilen.......

Ja, jeg er 24 år, snart 25, og har ikke lappen. Jeg har ikke en gang sittet bak rattet heller. På tide å gjøre noe med det. Det trafikale grunnkurset er ferdig så det er bare å sette i gang.

Men så var det disse pengene da. Det er ikke sånn at de vokser på trær, for å bruke et kjent utrykk. Også er spørsmålet om det er lurt å kjøpe en sånn pakke eller å kjøpe timer for hver gang?

Jeg har planer om å øvelseskjøre en god del, iallefall i helgene. Huff, jeg gruer meg. Ikke fordi jeg tror jeg blir en sånn dårlig sjåfør, men det er mange gæringer der ute. Og de har jeg ikke akkurat kontroll på.

Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Savner en oppdatering søta! Ligger en award til deg på bloggen min <3

    SvarSlett