lørdag 3. oktober 2009

Helg og besøk av Onkel Frederik

Viktor er så heldig å ha fått besøk av den ene onkelen sin fra Oslo i helga. Frederik er storebroren til Magnus.

Det virker som Viktor har et spesielt bånd til han. Han smiler ekstra mye til han og er generelt veldig ivrig på å "henge" med onkel`n. Det er veldig morsomt å se dem sammen.

Slenger med et bilde av dem. Onkelen er fordypt i et tv-spill, mens Viktor krabber og åler seg rundt.


Nå sitter jeg med en kopp cappuccino. Jeg fikk sove lenge i dag noe som var ganske etterlengtet. Jeg er ekstra trøtt for tiden og det har vel sine årsaker det også.

Vi skal straks avgårde for å gjøre storhandelen. Magnus har migrene igjen, noe han har hatt hver eneste helg lenge nå! Stakkars kjæresten min som aldri kan nyte å ha fri.

Frederik synes det er veldig gøy å ta sutrebilder av Viktor, så legger ved et. HAHA, det finnes vel ingen som er så søt som han når han sutrer?



God helg folkens!

1 kommentar:

  1. åhåhå, for et skjønt sutrebilde!

    Jeg fikk også sove "lenge" i dag, synd M ikke får nyte helgene sine..

    Stor klem!

    SvarSlett