torsdag 29. oktober 2009

Åpning av Vila

I går kveld var jeg på åpningen av Vila - en ny klesbutikk på Solsiden.

Det var helt fantastisk å bare være Helene for et par timer. Men akk, så rart også. Bare det å gå ut etter det hadde blitt mørkt var jo merkelig. Og gå på bussen FORAN?! Ikke ha med barnevogn?!

Det var deilig.

Åpningen var en suksess! Vi fikk servert nydelig tapas og mozellbrus. Og det var en haug av gode åpningstilbud. Jeg svidde av litt over 300 kroner og fikk to gensere, en singlett og en ull-cardigan for det. Da snakker vi kupp!

Etter litt shopping dro Carina og jeg på Shoco Boco og skravla i en god stund. Jeg var skikkelig hes når jeg kom hjem. (haha)

Magnus og jeg bestemte oss for å prøve å sove på gjesterommet, for å se om Viktor våkner like ofte hvis vi ikke er på rommet.

Gutten sov helt fra 19.00 til klokken 06.30, uten å våkne. Da snakker vi suksess altså! Så i dag skal jeg på Panduro å kjøpe bokstaver for å ha på veggen hans. Begynne så smått å gjøre ferdig rommet.

Skal bli godt å få tilbake soverommet vårt igjen. Slippe å være redde for å vekke han bare vi hoster litt, liksom.

I dag skal vi også møte Carina&Bernhard på Zitrus Lekeland. Skal bli så godt å se Bernhard igjen. Lenge siden jeg har sett det søte trynet.

Skal prøve å huske på kameraet og knipse litt bilder av arvingen.

Dette ble et sånt kjedlig innlegg uten bilder. Love å komme tilbake sterkere ved en senere anledning.

Ha en flotters dag!

1 kommentar:

  1. Forventer å se litt bilder av det nye innkjøpet altså!! ;-D

    SvarSlett