søndag 11. oktober 2009

En haug av bilder!

Nå følger det en del bilder fra bursdags"festen" i går og dagen i dag.


Viktor har det gøy med pappan sin


Roy Kevin (min yngste lillebror)


Gredne vil gjerne ha pizzabiten jeg spiser på


Tom Robin (min eldste lillebror)


Viktor synes det ble nok bursdagsfeiring han.


Da er det godt å ha mamma


I dag har det vært skikkelig fint vær. Så vi bestemte oss for å dra en tur til byen. Vi gikk litt rundt å så på bygninger, trær i fine høstfarger og Nidelva. Så spise vi en god lunsj på Egon.

Litt morgenkos på sofaen. (herlig uten sminke, jada!)


Viktor er klar for en liten sightseeing i Trondheim


Det er jeg også! (ser ut til at jeg trenger litt sol. Bleikfis)


Magnus venter på mat på Egon.


Viktor var fornøyd med å spise på fleecedressen sin og titte på alle menneskene.


Da vi kom hjem måtte vi ta i et tak i huset. Jeg støvsugde, mens Magnus vasket gulvet etterpå.
Men Viktor ville ikke ligge på matta å se på dette. Han ville være med! Da måtte vi ty til Manduca-selen vår.

Moro å være med på husarbeid. Først med mamma.


Så med pappa! Stas ja!


Så nå er huset gullende ren og vi har spist taco. Nå skal vi slappe av resten av søndagen.

Håper alle har hatt ei kjempefin helg!

3 kommentarer:

  1. Det var mange fine og koselige bilder.

    SvarSlett
  2. Bæresele er tingen og sminke er oppskrytt! ;-D

    SvarSlett
  3. hihi!

    Takk, Tonje. Sminke er det siste jeg tenker på om dagene. Merkelig hvordan ting forandrer seg med tiden ;)

    SvarSlett