mandag 14. september 2009

Valg, trening og sånn



Ja da! I dag er det valgdag i Norge. Alle som har stemmerett bør løfte rompa si ut av sofaen og stemme i dag! Om man er uenig med alt og alle partiene så stem blankt. Da beholder man retten til å klage på Norge og politikerne. Hi-Hi!

Ellers så har jeg endelig meldt meg inn i 3T (treningsstudio). På tide å få tilbake litt struktur i treningsvanene mine. Jeg var på omvisning på 3T-Rosten i dag. Det er nok der jeg kommer til å trene mest. Det så knallbra ut! De har til og med svømmebasseng og badstu/steambad. Deilig.
Jeg var innom barnepassen også. Og der traff jeg to kjempehyggelige damer som var veldig flinke med barn. Så det blir ingen problem å la Viktor være der en times tid mens jeg svetter og peser på spinning o.l.




Viktor har vært ganske så grinete i kveld. Så jeg lurer litt på om det kanskje er gommene som klør. Hadde et skikkelig gråte-utbrudd hos mamma og pappa i ettermiddag. Nesten som om han ble kjemperedd og hadde mareritt. Liker ikke! Verken Magnus eller jeg klarte å roe han ned. Håper det ikke er noe galt.

Han sover heldigvis nå da. Var trøtt som en strømpe, så slokna tidligere enn vanlig.

Nei, nå skal jeg få lagt sammen noen klær.

Godt valg, folkens!

4 kommentarer:

  1. De er temmelig synkronisert de gutta våre.. Her er det også sutring og kløing (ja, han faktisk klør seg) i gommene..

    SvarSlett
  2. Gjør han? Han er "tygger" på ALT som er! Jeg dynker tannbørsten hans med Dentinox og klør han. Da blir han helt salig i trynet sitt.

    SvarSlett
  3. Ahh..sånn er det her om dagen også. En god del sutring og kløe til tusen. Gnager på alt og alle, og sikler flere liter rundt på gulvet her...

    SvarSlett
  4. Ja, høres kjent ut, Vibeke. Nesten så jeg håper alle tennene kommer på en gang! Men bare nesten...

    SvarSlett