tirsdag 1. september 2009

Hverdagen har innhentet oss

Og det er faktisk litt deilig.

Vi hadde en herlig langhelg i Oslo. Magnus fikk treffe en del kompiser mens han var der og det tror jeg han synes var veldig hyggelig.

Ellers så kosa vi oss masse hos foreldrene til Magnus. Viktor sjarmerte alle han møtte, of course! Han er jo født sjarmerende den lille gutten min.

Både bilturen nedover og oppover gikk kjempebra. Det er en lang tur for oss foreldrene og ikke minst for lille Viktor. Men det gikk som sagt veldig bra! Viktor og jeg satt i baksetet å vi sang, lekte, sov litt, leste litt og kosa oss.

I dag har vi trilla lang tur. Litt over to timer ble det faktisk. Det var over 23 grader og sol nesten hele turen, så jeg var en smule svett og varm da vi kom hjem. Smurfen sov hele turen i vogna si.
Nå er jeg litt støl i beina, men hva annet kan man forvente? Jeg er ikke akkurat superaktiv ellers, så det ble nok et lite sjokk for kroppen min. *fnis*

Viktor sover søtt i senga si nå. Magnus har kjøpt seg PC så han er på kontoret å leker med den. Mens jeg sitter å sløver`n i sofaen. Denne passer veldig godt nå: Den som ikke har barn vet ikke hvor godt det er når de har lagt seg om kvelden.

Kjøpte en skikkelig kul vest til Viktor da vi var i Oslo. Den skal han ha på seg når vi skal i dåp om to uker. Tror han kommer til å bli så skjønn i denne!



Jeg shoppa litt jeg også. Kjøpte meg to luer. En høstlue og en vinterlue.

Høstlua


Og vinterlua


Så det så! Nei, nå skal jeg slappe av litt foran TV`n! Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar