fredag 18. september 2009

Min elskling er fem måneder i dag

Lillegutten min har blitt stor. Nesten litt trist at det går så fort. Men bare nesten. Jeg elsker å se hvor mye han utvikler seg. Han blir mer og mer aktiv for hver dag som går.
Nye (høye) lyder er veldig morsomt og stemmen må testes ut så ofte som mulig. Det er så gøy å høre på.

Jeg skulle på kjøkkenet å finne meg noe å spise og da jeg kom tilbake fant jeg gutten min her.
Det er klatremusen til mamma det!

I går hadde vi besøk av Bernhard og Carina. Bernhard og Viktor er virkelig skjønne sammen!
Se på disse sjarmtrollene


De er bare til å spise opp!

I dag har Viktor på seg en body som pappan hans brukte da han var baby. Noe så skjønt!

Nå ska vi en tur på City Syd. Jeg må kjøpe meg nye treningsklær og sko.

Gratulerer med fem måneder, smurfen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar