torsdag 6. januar 2011

It is time....

to blog!

Godt nyttår!

Resten av romjula ble preget av syke barn og syk mann. Omgangssyken på alle tre. Ungene var i fin form mens det pågikk. Det var ikke Magnus. Han ble kjempedårlig.

Men det gikk heldigvis over og nå er vi alle *bankIbordet* friske.

Nyttårsaften gikk rolig for seg. Vi var ute å så litt på raketter og tente stjerneskudd i 18-tiden sammen med naboen. Viktor og Kristin ble litt redde for de hylerakettene. Men at det sa PANG, det var gøy. Vi tok noen fine bilder av Viktor med stjerneskudd. Men jeg har formatert dataen min så jeg må installere noen greier for å få tak i bildene mine først. Dere får bare glede dere.

Magnus og jeg lagde oss en herlig, men ketolysevennlig middag. Desserten derimot... Den var riskrem og karamellpudding. Det og litt vin og litt sprudlevann ble årets siste utskeielse.

Klokken 12 tok vi med oss babycallene og gikk ut sammen med naboene. Barna sov seg gjennom alt bråket. De våknet ikke en gang da vi var inne å kysset dem godt nyttår.

Nå har hverdagen innhentet oss igjen - og godt er det. Viktor koser seg i barnhagen og lærer omtrent to nye ord hver dag. Kristin og jeg nyter de siste dagene vi har sammen alene. Magnus gleder seg til pappapermisjon om to uker.

Vekta gikk ikke opp i jula. Magnus har gått ned 15,6 kg nå og jeg har gått ned 11,6 kg.

Tidenes oppdatering. Bilder kommer når jeg får installer de greiene....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar