fredag 24. desember 2010

Hoi, det går fort i svingene her i gården!

Ikke før Magnus hadde stappet den siste kalkunbiten i munnen var vi på plass på gulvet foran juletreet. Viktor var ivrig i julegaveåpningen! Bare se her!



Og han fikk mange gaver. Vi fikk mange gaver hele gjengen. Tusen hjertelig takk for alt det flotte vi har fått til oss og ungene. Viktor fikk så mange morsomme leker at han visste ikke hvor han skulle begynne.

Han fikk hele to parkeringshus-leker med biler, et kult ratt med skjerm på, tupperware-sett, togbane, puslespill, mye kule og praktiske klær, gavekort på Ikea. Ja, var det jeg kom på i farta. Alle lekene er selvfølgelig med MYE lyd.... Hohoi!

Kristin fikk også noen leker. Og masse fine klær. Det finnes mye søte kjoler til små jenter.

Magnus og jeg fikk to nydelige sengesett, fire Bodum-glass, digitalramme, diverse aloevera-produkter, penger, gavekort, alkohol, godis, ullteppe og noen pyntegjenstander.

Jeg fikk en herlig gave fra Magnus. Et midtbygavekort på 1500 kroner og et døgnsopphold på Britannia Hotel med Spa. Full ansiktspakke og leirebad. Guriland som jeg gleder meg!

Magnus fikk to sølvbilletter til Top Gear Live i Oslo i mars og en flybillett tur/retur den helga. Han ble også veldig glad.

Maten smakte forresten fortreffelig. Og vi pakker innpå godis og alt "fyfy" nå som vi har sjansen. Skal ikke se bort ifra at man går opp en del på disse dagene. Men, da starter man på ny frisk til uka.







Nå slapper vi av. Ungene sover. Viktor i fullt nissekostyme, men han sover. Ha en fortsatt trivelig jul!

1 kommentar: