mandag 10. januar 2011

Nest siste uke i permisjon

Jepp, det er vi da inn i. Vår nest siste uke sammen i mammapermisjon. 24. Januar skal pappa ta over i 10 uker.

Magnus gleder seg veldig. Sier det flere ganger om dagen og teller ned dager. Det blir nok veldig godt for både Kristin og Magnus å være litt sammen.

Får håpe jeg finner meg en jobb snart. Så slipper jeg å henge over dem når de skal være alene. Bli ikke det samme hvis jeg er der, synes jeg. Så vi krysser fingrene. Selv om arbeidsmarkedet ikke akkurat er på topp, for å si det mildt.

I dag skal jeg på trafikalt grunnkurs. På tide å begynne nå. Hvis vi har råd så håper jeg lappen er i boks i løpet av 2011.

Jeg har fortsatt ikke fått installert den tingen til den trådløse hardisken sånn at jeg kan legge ut bilder. Men det blir! Jeg lover!

Ha en fin dag.

1 kommentar:

  1. Viss du ikkje finne dej jobb innen den 24. kan du jo melde dej som ringevikar i bhg? E litt greit for dej å komme dej ut, og bhg treng dej :)

    SvarSlett