onsdag 23. desember 2009

Lillejulaften og treet er pyntet

Nå senker roen seg. Vi skal ingenting på dagen i morgen. Vi var på gravene til brødrene mine, oldeforeldrene mine og Lise sin sønn Kristoffer i går. Tente lys og sa god jul til dem.

Så i morgen skal vi stå opp, se på Tre Nøtter til Askepott, spise litt snop og bare kose oss. Så skal vi kle på oss finklærne og dra avgårde til mamma og pappa for å feire julaften der. De bor jo bare 300 meter bortafor oss, så noen lang tur blir det ikke.

I dag har vi gjort unna siste del av julevasken og pynta til jul. Det er så koslig å se den ellers så tomme stua bli fylt opp av duker, engler og nisser. Altså, noen overflod er det ikke, jeg er egentlig veldig lite pyntete av meg. Men det har da blitt litt julepynt iløpet av åra.

Her er juletreet vårt:


Med det så ønsker jeg alle sammen en rikig god jul. Jeg får nok blogga litt i jula. Skal bare ta det piano uansett.

Ha en flott jul!

3 kommentarer:

  1. Innom for å ønske dere en riktig god jul!
    Kos dere :o)

    Stor klem fra Vibeke

    SvarSlett
  2. Ha ei riktig god jul!! Kos dere masse! Mussemuss til W fra FH :) Klem :)

    SvarSlett
  3. Riktig god jul til dere alle! Gleder oss veldig til tirsdag!!!!!

    SvarSlett