fredag 13. november 2009

På tide med litt bilder og en liten videosnutt

Blitt litt dårlig med blogging denne uken. Mye grunnet kvalme, men mest grunnet latskap. Ærlighet varer fortsatt lengst, sant?

Viktor og jeg hadde besøk av Christine og Eliam på tirsdagen. Jeg glemte så klart å ta bilder av dem, så dere får danne dere et bilde av dem selv. Hun er en vakker ung dame. Han er en nydelig liten baby på 4 måneder. Sånn, da ble det vel enkelt å se dem, hva?

På onsdagen skulle vi egentlig på helsestasjonen for kontroll, men legen var visstnok på møte. Så da fikk vi hele dagen "fri". Hva skulle vi finne på?!? Heldigvis kom Carina og Bernhard på besøk! De ble redningen vår. Vi hadde en kjempekoslig dag sammen. Guttene fant på mye sprell, så barnetv sammen og var overalt. Vi jentene spiste god mat, is og skravla så krampa tok oss.

Rote litt i veska til Carina.


Både mitt mannebein og Carina`s mannebein jobba overtid, så var godt å tilbringe dagen sammen.

På torsdagen var vi i byen. Der møtte vi en skolevenninne av meg og dattera hennes. Kamilla og Nikita Helen. Vi spiste en god lunsj og gikk rundt i byen. En herlig dag.

Magnus jobba overtid da også, så han fikk ikke sett smurfen på 3 dager, stakkars.

Her er en liten snutt av lattergutten min. Det må sier at jeg stod bak kamera og hoppa, gjorde grimaser som en ape for å få han til å le.





I dag har vi hatt besøk av mamma. Hun trengte litt Viktor-påfyll.


Også vil han så gjerne være med på blogging han også! Legg merke til de kule Tøflus-tøflene.


Nå skal vi kose oss med tv og kos.

Ha en flott kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar