tirsdag 10. november 2009

Kvalm, kvalm, kvalm

Ja, det er skikkelig rart å være kvalm så ofte og lenge. Da jeg gikk med Viktor i magen var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Så jeg klarer liksom ikke å venne meg til kvalmen. Er det noen som i det hele tatt klarer det?



Unødvendig av meg å si at det blir lite trening og husarbeid når jeg er i denne formen. Det eneste jeg klarer er å ta vare på smurfen og spise. For i de sekundene jeg tygger maten og svelger den så er jeg ikke kvalm! Wohoo! Men det lover ikke spesielt bra for vekta. ha-ha!

I dag har jeg hatt besøk av Christine og Eliam. Christine og jeg jobbet sammen før vi ble mødre. Var veldig koslig med vaffel, skravling og babyer.







Nå skal jeg drikke litt mer Pepsi Max. Hurra....

Ha en flott kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar