søndag 23. august 2009

Slapp dag

Kjærest var oppe med Viktor i morgest så jeg fikk sove lenge. Det var etterlengtet og veldig velkomment. Siden smurfungen har hatt en del våkentid midt på natta så hang jeg litt etter med søvnen.

Dessuten er det viktig at Viktor og Magnus får litt kvalitetstid. Viktor ser jo stort sett bare trynet til mora si om dagen og det skjønner jeg kan bli en smule kjedlig i lengden.

Ellers så har vi vært på besøk til oldeforeldrene til Viktor en liten tur. Det er vel det eneste fornuftige vi har gjort i dag.

Nå skal jeg lese litt mer i boka jeg holder på med. Har begynt på Twilight triologien og er helt sykt oppehengt i en viss vampyr akkurat nå! Klarer nesten ikke legge fra meg boka.

I morgen skal Viktor og jeg på besøk og det gleder vi oss veldig til!

Ha en super søndag.

2 kommentarer:

  1. Twilightbøkene er supre! Leser du de på norsk eller engelsk? Har lest de tre første på engelsk, og venter på at den neste skal bli ledig på bib. Det går rasende unna på de bøkene :)

    SvarSlett
  2. Leser på norsk jeg. Er på den siste boka nå. Jeg begynte på bok nr 2 i går og ble ferdig i natt klokka 01... :S En smule hekta? :P

    SvarSlett