mandag 17. august 2009

Husmor i dag....

I dag har jeg ryddet og laget mat. Og når jeg skriver laget mat, så mener jeg SKIKKELIG mat. Svinestek og gratinerte grønnsaker. Sunt og godt.

Mamma og pappa fikk æren av å være middagsgjester. Heldiggrisene!! Haha. Men det var faktisk veldig godt. God norsk husmannskost.

Viktor er sutrete i dag. Spesielt nå på kvelden. Ikke vil han ha mat, ikke sove, ikke leke. Gudene vet hva han vil. Noen ganger skulle jeg ønske babyer kom med en manualbok. Bare slått opp i boka når jeg trengte litt hjelp. Men den gang ei. Må vel lære oss å tolke babyen signaler vi som alle andre foreldre.

I morgen skal Viktor og jeg på trilletur. Hvis været er ok, vel og merke. Gidder ikke å gå tur i møkkavær.

1 kommentar:

  1. Joda, maten var skikkelig god den. Hils til Viktor og Magnus. :)

    SvarSlett