mandag 10. august 2009

Mandager er litt tunge

Og det gjelder ikke bare for de som må opp tidlig for å gå på jobb eller skole.
Min lille solstråle bestemte seg for at det var morgen klokka 07.00 i dag. Det er forsåvidt greit nok det, verken tidlig eller seint på dagen.
Men jeg følte meg så skrall og rar. Tett nese, rennende snørr, vondt i hodet og bihulene. Kjempemoro!

Føler meg bedre nå, så satser på at det bare var en liten mini-snue. Nå er jeg bare litt nasal og det er bare festlig, ifølge min kjære.

Etter middagen i dag skal vi på Ikea. Verken Magnus eller jeg er noe spesielt glad i å dra på Ikea. Det er alltid ufattelig mye mennesker der! Man må liksom sloss seg gjennom hele butikken for å få betalt.

Men nå vet vi hva vi skal ha, så da går det greit. Vi skal ha bokser til å ha lekene til Viktor i (er sykt mye rot allerede), kommode til rommet hans og en babystol. Viktor må få med seg alt han, så det å ligge på gulvet eller sitte i vippestol er ikke gøy. Han skal sitte i sofaen, på fanget, stå å se seg rundt hele tida. Ganske så oppvakt liten kar det der!

Skal se om jeg får lagt inn bilder senere i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar