lørdag 25. februar 2012

Jeg ble sjokkert....

da jeg så på BarneTV med ungene i dag. Sjokkert fordi jeg ikke var forberedt på noe sånt i det hele tatt. Ikke fordi det var noe galt i det som ble vist. Fint at ting ikke pakkes inn for mye.

Men vi satt å så på Den Lille Muldvarpen. Dere vet, den lille søte muldvarpen. Tegneserien som har gått i årevis. Også plutselig ligger det en litt tjukk kanin med store smerter på bakken. Også... begynner det å åpne seg et hull mellom beinene hennes... Og det utvider seg.. Også triller det ut tre stk små kaninunger. Herregud som Magnus og jeg lo. Dette hadde vi ikke ventet. Viktor ble jo litt sjokkert stakkars. Bæsjer man kaninbabyer liksom...? he he he he. Dagens altså!

Forrige uke fikk ungene hver sin boks. En helt vanlig liten plastikkboks. Nå har de skattene sine oppi der. Og hver gang de tar av lokket så er OOOIIII og WOOOOW og SEEE MAMMA! SE HVA JEG HAR!!!


Vi sendte inn vår elskede kaffemaskin til Nespresso-verkstedet for ikke så lenge siden. Nespresso har forresten helt upåklagelig service må jeg si. Vi fikk den tilbake uka her og den kom i en stor plastboks. Som i øynene til Kristin var et klatrestativ og i øynene til Viktor var et tårn. Så klart!


Og Viktor ville så gjerne ta bilder av Kristin og meg. De to under her MÅ jo bare forstørres og henges opp!


Er nok en liten fotograf i gutten min ja ;o)

2 kommentarer:

  1. Guri malla kor Viktor he forandra sej på ett år...
    Fotografspire? Njaaa, øvelse gjer mester. Om han ikkje e ute etter det abstrakte da :P
    Det e rart kor lite som skal til for å glede ett barn. Leiker? Nei, ka skal man med det, når man kan få ei BOKS?!?!

    SvarSlett
  2. Ja, han er forandret ja. Borte er babyansiktet. Han fikk klipt av seg meste av håret i går også, så nå ser vi ansiktet hans mer også :)

    En boks er TOPP! :P

    SvarSlett