søndag 19. februar 2012

Fastelavensboller!

Nam! Svigermor lager verdens beste fastelavensboller. Luftlige, store og saftige. Og vi fikk velge mellon vaniljekrem eller friske jordbær, eller begge deler ;o)

Så i dag gikk de sunne vanene rett i vasken gitt. Det gjorde de forsåvidt i går også. Da var Magnus og jeg på date. Spiste på Graffi, kjøpte oss en kaffe på Choco Bocco og vandret litt rundt i byen. Det var veldig deilig å bare være oss et par timer. Det har ikke skjedd siden.. tja.. oktober tror jeg. Da vi var to dager i Praha. Det skal egentlig ikke mer til. En liten tur ut sammen noen få ganger. Man lever lenge på det.

I helga har vi vært en del ute å akt på de kule rattkjelkene vi har. Det gikk steikfort nedover bakken utenfor huset vårt. Ingen bremsing her i gården nei!

Viktorius glemte seg i dag og tok på peisen... Nå er det tre blemmer i håndflata hans, men etter at han fikk "bandasje" på så er det egentlig litt kult tror jeg. Akkurat der og da var det hyling fra en annen verden, og ikke var det godt når jeg holdt hånda hans under rennende, kaldt vann heller, men det er jo så viktig å avkjøle.

Han er meget bestemt på at ungene i barnehagen IKKE skal vite noe om hvorfor han har bandasje. KUN de voksne. Så jeg spurte om hva han kommer til å si hvis noen av ungene spør han om bandasjen og da var svaret: De kan gå å snakke med de voksne...






Viktor fisker og Kristin tegner.

Ny uke i morgen. Og la oss krysse fingrene for at det slutter å snø nå. Det er mer enn nok til å gå på ski, truger, slalom, stå på snowboard, lage snømann og lykter. Så nok nå.

:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar