torsdag 16. desember 2010

Vi er midt i julestria

og føler vi har relativt god kontroll. Magnus har vært kjempesyk. Omgangssyken, stakkars. Viktor ble heldigvis frisk etter en liten uke med sykdom.

Nå er jeg snufsete og nyser dagen lang. Men jeg dør ikke av den grunn. Så lenge det holder seg til nysing og snufsetufs.

Vi har pynta til jul. Det gjorde vi da vi hadde farmoren til barna på besøk. Juletre, nisser, duker og andre dekorasjoner er oppe. Like greit å ta det nå før jul, så slipper vi å ta "ikke-ta-på-juletreet-kampen" med Viktor på julaften. Det går overraskende bra. Han synes det er veldig stas med alle lysene, så klart.


"Sett deg ved treet så jeg kan ta bilde av deg, vennen"..... Særlig, mamma!


Å ha farmor på besøk var veldig koselig. Han roper fortsatt etter mormor (begge bestemødrene er mormor) når han legger seg.


Å ja. I dag skulle Magnus rydde kjøkkenet. Han var så flink så...... Satt inn alle tre tallerkenene.






*kremt*

Anyways. Kristin ville ikke sove i dag. Så hun fikk komme opp for å kose litt. Jeg fikk opp denne solstrålen, så det var ikke så farlig å ha henne her da.



Nå har jeg tenke å finne senga snart. Har blitt flinkere til å legge meg tidligere de siste dagene. Men kjenner jeg meg selv rett så sklir det vel ut snart.

Vi har forresten gått ned henholdsvis 12,6 kg og 10,3 kg nå. Han 12,6 og jeg 10,3. Hurra! Over 10 kilo ned på litt over to måneder.

Nå gleder vi oss til å ha "fri" fra kuren to dager i jula. Nammenam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar