torsdag 23. desember 2010

God jul!

Det er sent på kvelden på lillejulaften. Jeg har brukt de siste dagene på å skrubbe hus, laget diverse julegodis, hatt ungene og generelt prøvd å stelle i stand jul i hjemmet vårt.

Nå er det som kunne lages i forveien laget, forberedt oss på noen av de gjøremålene som skal gjøres i morgen, som stuffing og sauskoking. Jeg tror nok vi har alt under kontroll. Under juletreet bugner det av gaver!

Gleder meg til å se ansiktet til Viktor når han kommer opp å ser alle pakkene i morgen tidlig. Jeg merker jeg blir helt rørt til tårer av bare tanken på å se gutten min pakke opp gaver. Jenta mi skjønner nok ikke stort, men neste år blir det fart i henne å.

Jeg vil med dette ønske alle sammen en riktig god og fredfull jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar