tirsdag 16. februar 2010

Ut en liten tur

I dag har Viktor og jeg vært ut en liten tur. Sola skinte nesten gjennom skydekket og det var sånn passe kaldt ute.

I dag fjerna vi posen i vogna og hadde på en lett bobledress i stedet. Det var veldig stas å få være litt mer mobil i vogna, tror jeg.


Å huske er gøy!


Da vi skulle inn så lot jeg Viktor få krabbe litt utafor mens jeg tok inn vogna. Da fikk han det i seg at nå skulle han rømme. Uten en gang å si hadet!


Også så blid når jeg løp etter med kameraet. Dette var like etter han klarte å kjøre trynet ned i isen/grusen, så prikken i ansiktet er litt blod. Ikke at han sutra noe over det.

Men da vi kom inn i varmen.. haha! Ja, da ble det litt hevelser på kinnet ja.

Nå koker vi litt risengrynsgrøt til oss voksne, mens Viktor skal få kose seg med noen rosiner.

Ha en flott tirsdagskveld!

3 kommentarer:

  1. For en skjønn gutt du har! :)
    Godt han ikke rømte så langt da, hehe!

    SvarSlett
  2. oj, jaja...shit happens. Søt læll! :)

    SvarSlett
  3. hehe! Ja, han vet å tryne litt. Spesielt når han har på seg sko. Litt uvant tror jeg.

    SvarSlett