fredag 19. februar 2010

Magebilder og Viktor-skryt

Da har jeg blitt over 25 uker på vei. Det vil si at hvis noe skulle skje med babyen i magen, så prøver de å redde den. Og det er en sjanse for at hun overlever. Det er noe å juble for! Vi håper så klart hun holder seg der inne en god stund til.

Jeg er blitt en svær gorilla! Vekten går oppover, magen vokser i rekordfart og jeg begynner å merke at det er litt slitsomt enkelte dager. Men, jeg skal egentlig ikke klage. For jeg vet at det er mange andre gravide som er skikkelig plaget! Med både bekkenløsninger, hodepiner, kynnere og det som er. Så jeg er heldig som bare er sliten. Her er dagens magebilder.



Blitzen gjorde de mørke klærne mine skikkelig lekre, høhø! Men som dere ser... Jeg er en gorilla! Og verre skal jeg bli!

Viktor ble 10 måneder i går! Nå er det nesten sånn at han ikke er en baby lengre! Han vil alltid være mammas lille baby, men det er ikke mye som tyder på at gutten min er baby lengre nei.

10 måneders-gutten min!


Ai ai ai! Den lukten er ikke til å ta feil av.... Jeg tror jeg tar med meg ungen og løper ned til badet jeg.

Ha en flott dag! Og riktig god helg!

7 kommentarer:

  1. Så fin du er!!!
    Og Viktor er en kjekkas som vanlig :o)

    Er lov til å klage litt når man er gravid! Ja, det er alltid noen som har det verre, men det er lov å si at man blir sliten. Jeg er imponert over deg jeg. Selv hadde jeg nok lagt inn årene og ansatt en nanny i rekordfart ;o)

    Ha en super helg og godt tur sørover!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Fineste magen :) Du er blitt stor, men gorilla blir helt feil ord - vakker tenker jeg vi går for!

    Hurra for Viktor som er blitt 10 mnd!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, jenter! Hjelper å få komplimenter når man føler seg som en gorilla.

    :)

    SvarSlett
  4. dær va bildan jah;) begynne å kåm sæ no ja Helene. fin mage du har. sjønne du kan vær sliten av å til, er låv d sjø. kos dokker på ferien i oslo.

    SvarSlett