fredag 21. august 2009

Huff.....

I natt var det en liten en som bestemte seg for å være lysvåken klokken 03.00. Ville IKKE sove. Så da måtte vi stå opp, så pappan fikk sove. Jeg tenkte at Viktor kanskje kom til å sovne ganske fort hvis han bare fikk leke litt i babygymmen.
Men den gang ei! Klokka 06.00 skulle han sove igjen. Da var ho mor rimelig trøtt og sliten ja.

Man skulle da tro at han kanskje ville sove noen timer, siden han hadde vært oppe å lekt og herja. Nei, jeg tok feil igjen. En tre-kvarters-dupp var det som skulle til. Jeg er helt zombie! Det er ikke Viktor. Han ligger å ser på Simpsons, mens jeg kjenner at hvert fiber i kroppen skriker etter mer søvn enn 4 timer.

Jeg må vel ut å gå en tur i dag også. I regnværet. Kanskje det får klarnet hodet litt.

Forresten, i natt da vi stod opp klokka 03.00 så var det 20 grader ute! Det blåste noe helt sinnsykt, men varmt var det.


Her et bilde av Viktor, tatt for et ei stund siden. Dette er en av favorittbildene mine av han. Carina som tok blinkskuddet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar