fredag 14. august 2009

Det handler om å gjøre det beste ut av situasjonen

Det er vel et slags ordtak eller hur?

I dag har himmelen åpnet seg. Og det gjorde den mens Viktor og jeg var på trilletur. Jeg så ut som noe katten hadd dratt inn da jeg kom hjem. Måtte vært litt av et syn.

Magnus kom hjem med migrene. Så han ligger nå å pleier hodet sitt og prøver å la være å kaste opp, stakkars. Det er ikke stort jeg kan hjelpe til med og det er kjempefrustrerende. Får trøste meg med at migreneanfallene ikke kommer like hyppig som før.

Viktor er en smule sutrete i dag også. Nekter å leke alene. Skal bare sitte på fanget til mamma eller leke med mamma på gulvet. Jeg som hadde tenkt å gjøre litt husarbeid og lage middag. Gløm det liksom.

Lillebroren min flytter til Kristiansund i morgen. Bare 16 år gammel. Han skal gå skole der borte. Jeg er så stolt av han! Han skjerpet seg skikkelig og gjorde det knallbra på grunnkurset! Jeg har virkelig tro på at han klarer dette. Da har alle fuglene forlatt redet, gitt. Stakkars mamma. Det er bra vi bor like ved.

Lurer på hva jeg skal finne på i kveld. Mate typen med paracet? Skulle ønske jeg kjøpte en flaske vin når jeg var på City`n i stad.

Legger ved et par bilder av Viktor i storgutt-stolen sin.

1 kommentar:

  1. God bedring, Magnus. *Slængkjøss*

    Viktor ser bra ut, som alltid!

    SvarSlett