mandag 24. februar 2014

Kom mai du skjønne milde!

Nei da, ikke riktig ennå. Ikke for det, med temperaturer på rundt 12 plussgrader og ingen nedbør på ørten uker så er ikke februar akkurat vanskelig å ha med å gjøre.

I helga var vi ute i hagen. Og det har blåst en god del i vinter. Det er egentlig stort sett det det har gjort. Ikke noe annet. Og på grunn av det så har vi ganske mye kvist og pinner liggende. Og da tok den gravide mammaen fatt og gikk å plukket kvist og småstein vettu. Bøy ned, stå på huk å plukk, opp og i trillebåra. Og gang det med sånn typ 100 ganger så skjønner dere sikkert at jeg ble dronningen av vondt bekken og hadde sofatjeneste resten av lørdagen. haha! Smart.

Badet ja. Møbler er ute, vegger, tak og gulv er nedvasket, gulvfliser er pusset så de har en ru overflate. Så i dag er det maling som skal til. Jeg har ikke gjort noenting. Annet enn å skru ned noen møbler og båret ned litt. Jeg fikk forbud mot å stå på alle fire å vaske av både mannen, svigermor og mamma. Og når de tre joiner forces, ja da kan ikke en gang jeg stå i mot. Mannen har gjort alt. Flinke mannen!

Jeg gleder meg sånn! Nye møbler er kjøpt inn. Nytt dusjkabinett er kjøpt inn. Weeee! Bare å få funksjonelle møbler inn på badet er toppers. Å bli kvitt den blåfargen og de gulldetaljene gjør det hele perfekt. Happy mum.

Ellers så har jeg vært så dust at jeg tok meg en banan istad. Ikke lurt nemlig. Det gir meg halsbrann fra helvette. Type, skikkelig vondt og ekkelt. At jeg aldri lærer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar