mandag 2. august 2010

Skribleri skriblera

I skrivende stund sitter mitt eldste avkom å ser det grusomme programmet Drømmehagen, mitt yngste avkom sover i hengevugga si og min vakre kjæreste surfer på pcn sin nede. Undertegnede slapper av med en en kaffelatte og litt bloggings. Avslappende med andre ord.

Oi, der roper det eldste avkommet på kjøkkenet. Får nesten se hva som er i gjære. ----------- Jau da. Han ville ha smokken sin. Og vi fant to stk... I kjøleskapet..... Så nå sitter det en fornøyd guttunge i sakkosekken med to veldig kalde smokker.

Så over til litt oppdateringer!

I går ble minstesnuppa døpt! Kristin ble hennes navn og nå er hun både frelst, from og alt det der i kirka. Dagen var helt perfekt. Kristin sov fra vi gikk inn i kirka og i timesvis etter det. Hun åpnet ikke øynene da hun fikk vann over huet heller.
Viktor synes ikke det var dritkult i kirka, men tatt i betraktning så gikk det overraskende bra vil jeg påstå.

En flott dag med masse familie, venner, kinamat, kaker, smil, sol, regn, kos and so on.....

Dåpsbarnet i dyp søvn.
Den stilige kaka er laget av Carina og er rett og slett et mesterverk! Eller, jeg bør si at den VAR et mesterverk. Kaken er fortært og jeg kan meddele at ikke bare så den fantastisk ut, den smakte også like fantastisk! - Takk, vennen!

Også må jeg gratulerer Kamilla og Espen med den lille gutten som kom forrige uke! Gleder meg til å treffe Niklas Andrè! Og ikke minst den stolte storesøster Nikita Helen.

Også vil jeg gjerne ønske Lise riktig god bedring. Hun ligger til observasjon på fødeavdelingen med kraftige smerter på grunn av ørebetennelse i ytre øregang. Stakkars.... Kun et par uker til jenta skal komme, også blir hun så syk! Håper de tar godt vare på deg vennen, og at du blir frisk til fødselen!

Oi, der endte Viktor opp i bare bleien gitt. Av med bukse og skjorte. Jaja, hvorfor ikke? Man er bare ung en gang ;)

1 kommentar: