mandag 16. august 2010

Ikke så gøy i barnehagen i dag

I dag var det nesten bare trist og leit i barnehagen. Han hadde grått sårt når Magnus leverte. Hadde ikke vært gråting hele dagen, men de synes han virket litt utilpass og lei seg så de valgte å ringe meg etter duppen. Jeg var i byen med Lise og Andrea, så fikk ringt Magnus som kjørte fra jobb og hentet han.

I barnehagen trodde de kanskje han begynte å bli litt syk, siden de måtte sende hjem to barn med sykdom der i dag. Men så fort Magnus og han kom hjem så var det full rulle. Så han ville nok heller være hjemme i dag. Håper det går bedre i morgen. Lille gutten til mamman sin.

Begge barna mine sover søtt. I dag bestemte jeg meg for at det var på tide å innføre litt kveldsrutiner for lille Kristin. Som regel så har hun sovnet i stua for så å bli båret ned når vi legger oss.
I dag var det pupp, stell og legging i egen seg klokken 21.15. Hun fikk en koseklut (som hun forøvrig tviholder på), smokken sin og ble lagt ned. Pittelitt sutring, men sovnet iløpet av 5 minutter. Spent på hvor tidlig dagen begynner i morgen.

Hun var nok trøtt etter mye inntrykk i dag. Vi var som nevnt i byen med Lise og Andrea. Veldig koselig og morsomt!

Legger med noen bilder som har blitt tatt i det siste.


Skulle ta bilde av at Kristin holdt opp hodet, men når storebror er linselus så er ikke det like enkelt.


Jau da. Snakk om å se på fotografen. TAKK for oppmerksomheten liksom!


Seee så sterk og flink hun er!


Ha en fin uke! :)

3 kommentarer:

  1. Så flink hun er!!
    Fælt å si det, men det var nesten litt godt å høre at Viktor også lengter hjem til mamma og pappa :o) Hermine har også hatt noen sånne dager. Nå har hun vært hjemme siden lørdag, så jeg er spent på hvordan det blir i barnehagen i morgen. Andreas får levere, for det synes jeg blir i tøffeste laget enda..

    Kos deg med den fine familien din :o)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Uff da... Kjedelig å vite at ungen ikke har en bra dag i barnehagen. Men det går nok over! Loke hyler når jeg leverer, men det virker som om han har det fint ellers. Blir spennende å se når vi begynenr med fulle dager fra onsdag.

    Så stooor Kristin har blitt. Tida går jo bare så innmari fort! Nydelig og flink er hun! :)

    SvarSlett
  3. Uff daa... Får håpe det går bedre etter hvert, men selvfølgelig savner han supermamman og superpappan!

    Kristin er foresten supersøt :D

    SvarSlett