torsdag 12. august 2010

Jeg klarte ikke mer

og måtte bare ringe barnehagen for å høre om vi kunne komme å hente Viktor. Da var klokka rundt 13.30 og han hadde vært der siden 08.00! Var sikker på at han savnet oss like mye som vi savnet han..... Men nei da! Gutten hadde storkost seg ute i sandkassa, løpt rundt omkring med en trillebåre, spist masse lunsj og sovet en lang dupp. Han var uthvilt og i kjempehumør da vi kom.

Så jeg er både lykkelig og litt knust, kjenner jeg... Lykkelig for at han koser seg masse i barnehagen, litt knust fordi han ikke savner oss.... haha!

2 kommentarer:

  1. Er noe som heter, ute av syne, ute av sinn.. :p
    Men jeg er sikker på at han innerst inne savnet dere som bare det! <3

    SvarSlett
  2. Hihi, kjenner meg godt igjen!
    Men det er jo supert at han koser seg sånn da. Hermine gråter sårt når vi leverer henne, men hun vil ikke bli med hjem når vi henter henne..Så da har hun det nok fint :o)

    Ha en fin helg!!

    Klem

    SvarSlett