fredag 25. juni 2010

Fotogen baby? Don`t think so....

Ja, ærlig som jeg er så skal jeg innrømme at Kristin er ikke særlig fotogen i våken tilstand.... hi hi hi! Skjønn er hun, så klart. Men hun er jo alltid på jakt etter pupp eller smokk, og stadig vekk helt vill i blikket (siden hun ikke ser så godt ennå), så bildene blir mer komiske enn pene.

Men det kommer seg, så vidt jeg kan huske. Magnus mener hun har arvet hans fotogenitet (nytt ord?).

Se her a!

Blir det noe pupp eller, mamma?



Ehh, ser ikke no puppe jeg!


Hallo?! Hva skjer?


Hvis jeg prøver å fokusere med ett øye, blir det lettere da?


Hehehe! Mange lekre grimaser ute å går.

4 kommentarer:

  1. Hehe :P
    herlige bilder da...

    når jeg ser tilbake på bilder av Aron Leander fra han var på den alderene, ser jeg mange slike grimaser.. synes jo bildene var KJEMPEFINE da :P hehe

    SvarSlett
  2. Fiiiiiiin læææææææll!!!!! :)

    SvarSlett
  3. Selv om det blir litt grimaser er det jo helt klart kjempeflotte bilder :D Hehe.. Trur nok alle har sånne bilder av barna sine.. Ihvertfall når de er så små :)

    Søte jenta di ;)

    SvarSlett
  4. HEHE! kule bilder da:) babyer er nuskete uansett;)

    SvarSlett