søndag 24. januar 2010

Jentekveld og magebilde

I går kveld var jeg og flere andre trøndermamma`er hos Therese på tacokveld. Det var kjempekoslig og veldig godt å komme seg ut litt. Selv om vi snakket stort sett om fødsel og babyer. ha-ha!

Jeg drakk masse! Altså da hele syv glass vann og en herlig Strawberry Daquiri uten alkohol i. Jeg fikk den velkjente svangerskapshodpinen rundt midnatt, så da var det på tide å la jentene få feste uten den gravide party-pooperen. En meget vellykket aften!

I morgen tidlig skal jeg på den første svangerskapskontrollen. Vi skal være der klokken 08.30! Grytidlig for oss det! Må ta to busser for å komme dit jo... Jaja, det får vel gå på et vis det også.

Tok et magebilde i morgest. Jeg er nå 21+4 uker. (altså 21 uker og fire dager på vei) Og nå begynner jeg endelig å få stor mage! Begynner å ese ut som en elefant nå. Bare se selv:

Jeg vet, svært sexy Betty Boop-bokser.

12 kommentarer:

  1. Så flott du e Helene!!! Heilt nydelig mage:)
    Klem Fra Emma og mamman.

    SvarSlett
  2. haha :D det e jo sånn æ sjer ut når æ e oppblst jo :P

    SvarSlett
  3. Takk, Stine! Susse på Emma!

    Haha, æ e ser helt sykt svær ut når æ e oppblåst! E en grunn te at æ tar magebildan om mårran :P

    SvarSlett
  4. nemmen, så fin mage du har fått da :) så koselig :)

    SvarSlett
  5. Fin mage, Helene!

    SvarSlett
  6. så nett liten mage du har,kjempefin!!:)

    SvarSlett
  7. Fiiine magesnuppis. Med lille microsnuppa i magen sin. Elsker deg.

    SvarSlett
  8. Du er nydelig!!
    Nesten litt missunnelig på den søte magen der. Men bare nesten ;o)

    Ha en fin dag, og lykke til på kontroll!

    Klem klem

    SvarSlett
  9. Så fiiiiin mage.... *sukk* :)

    SvarSlett
  10. Du må no vær den fineste elefanten nånn gang Helene...

    SvarSlett
  11. haha! Joa, foreløpig er jeg en "liten" elefant. Men bare vent, Kamilla. Snart er jeg en svær, skummel og stygg elefant. ^^ Tihi!

    SvarSlett
  12. Hahaha..Det kjæm du aldri te og bli...Nydeligste elefanten..

    SvarSlett