tirsdag 5. januar 2010

Januar er godt i gang

og jaggu er det kaldt! 20 blå viser gradestokken i dag. Nydelig, med sol og det hele. Men sånne søte små kan ikke være ute i sånn kulde. Så nok en innedag på oss. Jippi.....

Ellers. Nyttårsaften var ufattelig koslig! Carina & Kåre hadde disket opp med tapas. Vi spiste i mange timer og jeg kan med hånden på hjertet si at det var helt nydelig mat! Dere er så flinke, vennen!

Ble ikke til at jeg tok så mange bilder. Var for opptatt med å spise.... Men noen få ble det jo.

Viktor får middagen sin


Yummi!


Magnus i livlig konversasjon


Look at this beautiful couple


Bernhard og Viktor ser Drømmehagen


Nå har hverdagen innhentet oss. Jula ble pakket ned i går, og godt var det. Magnus er tilbake på jobb og Viktor og jeg underholder oss med lek og aktiviteter inne.

Og ja...! Har dere hørt? Drømmehagen har slutta å gå på TV!!! Så den halvtimen med fred og ro på kvelden er bare å glemme! Jeg sendte inn en beskjed i klartekst til Nrk Super i går. Føler oss litt snytt, nesten. Her fikk Viktor mange fine Drømmehagen-leker til jul, også stopper dem serien? Nei, vet du meg hva...! Må vel kjøpe dvd`ene tenker jeg.

Jaja. Nei, får vel komme med ned på gulvet å leke litt med min viltre sønn.

Have a good one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar