torsdag 4. mars 2010

I dag har jeg hjulpet våren litt til

Selv om sola skinner store deler av dagen, så føler jeg ikke den jobber fort nok! Den smelter ikke snøen i lynfart. Derfor tok jeg en spade og måket vekk snø og is på den lille balkongen vår.

Viktor satt i den geniale ikea-stolen sin og gomlet litt kjeks mens han lo av mamma som heiv isflak på størrelse med Danmark over balkongkanten. Jaggu ble det bart og fint der oppe ja!

I dag har jeg også blitt brukt som bite-leke. Viktor klør noe så besatt i kjeften og det er kun mammas tær, legger eller hender som fungerer som bite-leke. I dag tittet det fram hele to tenner, og det ser ut til at en tredje kommer ut iløpet av noen få dager. Da håper vi kløen stilner litt.

Godt å gnage på en kjeks mens vi koser oss med Drømmehagen. Og endelig har vi skaffet oss en "god-stol".



Tit-tit!

Stilig med body utapå strømpisen, hva? Det er sånn fordi det blir mindre gris hvis han driter gjennom alt. Det produseres fortsatt noen grusomme bleier. Når skal denne omgangssyken være over?

I kveld er jeg så oppblåst og sprengt i magen at jeg bare måtte ta noen bilder. Jeg ser fødeklar ut! Skal være sagt at jeg ikke var like stor i morges, HELDIGVIS! hoho!


I morgen er det meningen Viktor og jeg skal på lunsj med noen av mine tidligere kollegaer. Men vi får se an hvordan bleiene er. Frister ikke å ta med en gutt med sprutbæsj til byen.... Bare sånn for å bli litt "billedlig" her.

Nå skal jeg lage meg en cafe con leche og kose meg i den nye god-stolen.

1 kommentar:

  1. Herregud!

    Så stor dere er blitt! Altfor lenge siden vi har sett dere, savner dere sjiiikli! :( Viktor må bli ferdig med bæsjebleiene nå altså! God bedring til snuppen!

    SvarSlett