søndag 22. november 2009

En liten oppdatering fra oss

Det har ikke skjedd så mye siden sist, sånn egentlig.

Eller.... Magnus har byttet jobb. Han er permittert fra jobben sin i Bravida og fått seg en lærerstilling på Ladejarlen videregående skole. Der skal han ha elever som ikke har fått seg lærlingeplass (elektrofaget). Han startet så vidt nå på torsdag og det virker som han synes det var spennende. Begynner for fullt nå på mandag. Spennanes!
Her er Ladejarlen VGS.



I går var det lørdag. Og gjett hva.... Magnus og jeg var på vår første date siden Viktor ble født! Det var veldig etterlengtet det! Over 7 måneder siden det bare var oss to sammen, uten baby.
Mamma og pappa satt barnevakt for arvingen, og det gikk så bra så!

Først var vi på Restaurant Grenaderen å spiste middag. Da det er julebordsesong så hadde de egentlig bare julemat å tilby oss. Magnus takket ja, men jeg var liksom ikke helt klar for ribbe og julepølse midt i november. Så de disket opp en herlig avokodosalat til forrett og chilimarinert entrecote på en grønnsaksseng til hovedrett. Yummi!


Deretter dro vi på kino for å se andre film i Twilightsagaen, New Moon. Vi var ikke akkurat de eneste som skulle det. Den største salen på Nova Kinosenter var full av Twilightfans. Filmen var flott! Jeg har ventet lenge på den, og det skulle ikke mye til for å overbevise meg. Men til og med Magnus likte den. Nå gleder vi oss til film nummer tre, som sies skal komme i april/mai.
Er det rart jeg liker filmene?


Nå har jeg tenkt å sette meg godt til rette i sofaen og lese litt i en bok. Magnus gjør seg klar til å lære bort litt elektrikerfag til håpefulle elever og Viktor sover søtt i sengen sin.

Slenger med et bilde av mine vakre gutter fra en utetur vi hadde.


Ha en flott uke!

3 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en kjempefin helg :D
    og maten du spiste - NAM :P

    Gratulerer med ny jobb til din sambo!!

    Jeg må få rota meg til å se den første filmen jeg, alle sier de er så bra :)

    SvarSlett
  2. Takk!

    Ja, jeg liker filmene veldig godt. Men så har jeg lest bøkene og blitt ganske hekta da :p

    Ser du hvor flink jeg var? Med å ordne tre kolonner! :D

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at dere fikk en kveld for dere selv -det fortjener dere! Håper Magnus trives i ny jobb, spennende.Viktor trives i allfall i huska ser jeg.

    SvarSlett